از همان ابتدای شکل گیری و رونق صنعت بزرگ گیم و بازی سازی این بحث به میان بوده که برای ساخت یک عنوان موفق تا چه حد می توان از یک فیلم موفق و صنعت فیلم سازی بهره برد ؟ بزرگان سینما اغلب بازی های رایانه ای را عناوینی بی محتوا صرفا برای وقت گذرانی تلقی کرده اند در صورتیکه برخی بازی سازان بزرگ با معرفی عناوینی که با بهره گیری از همتای سینمایی خود ساخته شده اند ثابت کردند که بازی های رایانه ای می توانند در کنار یک فیلم موفق با همان نام بدرخشند و خود را به جهان معرفی کنند.از این قبیل بازی ها که بر اساس فیلم های موفق سینمایی ساخته شدند می توان به سری ارباب حلقه ها یا مرد عنکبوتی یا بتمن یا همین سری موفق بیگانه ها اشاره کرد که با عرضه جدیدترین عنوان خود در سال ۲۰۱۳ قصد دارد این بخش از بازی های رایانه ای را وارد فاز دیگری کند.به طور کلی A: CM یک تجربه متفاوت برای دوستداران سری بیگانگان رقم خواهد زد به طوریکه آنها را یاد عناوین اصلی سری خواهد انداخت.داستان بازی مربوط به وقایع بعد از نسخه دوم سری بیگانه می باشد که گروهی برای جستجو به سفینه سولاکو اعزام شده اند تا به بررسی اتفاقات عجیب درون آن بپردازند.مخاطب در نقش یکی از اعضای گروه با نام گروهبان Cristopher Winter ظاهر خواهد شد که وظیفه دارد افراد گم شده در سفینه مخصوصا ریپلی را پیدا کند.در سفینه نام برده شده هیچگونه حیاتی وجود ندارد و به شکلی مخروبه به نظر می رسد که محل مناسبی برای تولید مثل و حیات موجودات بیگانه شده و به محل زندگی آنها تبدیل شده است.البته تمام بازی در همین سفینه دنبال نمی شود و بخشی نیز به سیارات کشیده می شود.خط اصلی داستان حول اتفاقاتی است که برای این گروه در راه نجات دادن افراد گمشده اتفاق می افتد…


ادامه مطلب ...


لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.



ادامه مطلب ...


بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.



ادامه مطلب ...


نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.



ادامه مطلب ...


عنوان Wartime یک ماد از بازی Crysis Warhead می باشد که وقایع بعد از آن را روایت می کند. گرافیک بازی با استفاده از نسخه ی بهینه شده ی CryEngine 2 ساخته شده است و نوید یک گرافیک فوق العاده را می دهد.داستان بازی دقیقا پس از رخداد های کرایسیس وارهد اتفاق میافتد.در انتهای قسمت قبل شاهد بودیم نیروهای آمریکایی  پس از جنگی سخت با دشمنان بیگانه و نیروهای نظامی کره ی شمالی تصمیم به ترک جزیره و عقب نشینی میگیرند.ولی در این میان گروهبان سایکو که سربازی شجاع و جسور است تصمیم میگیرد به جزیره بازگشته و کار سربازان کره ای را یک سره کند.از طرفی نیروهای بیگانه هر لحظه بیش از پیش در جزایر پیشرفت میکنند و اوضاع بسیار نابه سامانی را به وجود آورده اند.هدف اصلی گروهبان سایکو از بین بردن نیروهای کره ای و به خصوص رهبر آنها،کیم لی است که تمام اتفاقات بازی و بحرانهای به وجود آمده به خاطر کارشکنی و خودخواهی های این فرد است.سایکو برای جلوگیری و از بین بردن این فرد عازم مناطقی میشود که قبلا رهبر نیروهای کره ای در آنجا دیده شده است.این راه بسیار سختتر از قبل است و سایکو مجبور است یک تنه به دل صدها سرباز کره ای و همچنین سربازانی که به لباس نانو مجهز هستند بزند.در این میان بیگانگان در جای جای مناطق بازی حضور دارند و کار را برای پیشروی شما سخت میکنند.



ادامه مطلب ...


دانلود بازی با لینک مستقیم
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی و آدرس download-games.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 14016
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1